Իմ կարդացած գրքի մասին

Բարև ձեզ իմ անունը Լուսինե է: Եվ այսօր ես կպատմեմ իմ կարդացած գրքի մասին, Նրա անուն էր Ջել սոմինոն խաբեբաների աշխարհում: Այդ հեքիաթում Ջել սոմինոն, ապրում էր առատ, բայց իր կյանքում հայտնվեց ընկեր, որի անուն էր կաղլիկ — կատու: Նրանք ընկերացան միասին և գնացին կախարդական աշխարհ նրանք ուրախացան և խաղացին: Բայց նրանց արջև հայտնվեց չար թագավոր Ջակոմոնը, որը շատ չար թագավոր էր: ջակոմոնը ասաց նրանց.
-Ինչ գործ ունեք իմ թագավորությունում:
Ջակոմոնը շատ ջղայնացավ նրանց վրա և տարավ մեծ կլոր փոսի մեջ: Այնտեղ նրանք տեսան մի բարի կնոջ, որը նրան ասաց.
— բարև ձեզ դուք էլ էք հայտնվե այստեղ ձեզ էլ է Ջակոմոնը այստեղ գցել, կներեք իմ մոտ չկան աթոռներ նստեք հատակին, եկեք ձեզ էլ ուտելիք տամ որովհետև սոված կարող էք լինել: Ջել սոմինոն և կաղլիկ-կատուն Բարև ձեզ իմ անունը Լուսինե է: Եվ այսօր ես կպատմեմ իմ կարդացած գրքի մասին, Նրա անուն էր Ջել սոմինոն խաբեբաների աշխարհում: Այդ հեքիաթում Ջել սոմինոն, ապրում էր առատ, բայց իր կյանքում հայտնվեց ընկեր, որի անուն էր կաղլիկ — կատու: Նրանք ընկերացան միասին և գնացին կախարդական աշխարհ նրանք ուրախացան և խաղացին: Բայց նրանց արջև հայտնվեց չար թագավոր Ջակոմոնը, որը շատ չար թագավոր էր: ջակոմոնը ասաց նրանց.
-Ինչ գործ ունեք իմ թագավորությունում:
Ջակոմոնը շատ ջղայնացավ նրանց վրա և տարավ մեծ կլոր փոսի մեջ: Այնտեղ նրանք տեսան մի բարի կնոջ, որը նրան ասաց.
— բարև ձեզ դուք էլ էք հայտնվե այստեղ ձեզ էլ է Ջակոմոնը այստեղ գցել, կներեք իմ մոտ չկան աթոռներ նստեք հատակին, եկեք ձեզ էլ ուտելիք տամ որովհետև սոված կարող էք լինել: Ջել սոմինոն և կաղլիկ-կատուն շպտացին և կերան: Դրանից անցավ երկու ժամ, որից հետո նրանց մոտ հայտնվեց նորից Ջակոմոն ունեցողանունով մարդ որը իրենց օգնեց ելնել այտեղից: Իսկ այդ որից
անցավ երկու շաբաթ, նրանք վերցրեցին թագավոր Ջակոմոնից իր թագավորությունը: թագավորը քաչալ մարդ էր քանի որ նրա գլխին կեխծամ էր դրած: Նա չեր ուզում քաչալ երեվալ բայց հենց Ջել սոմինոն վերցրել էր Ջակոմոնի թագավորությունը նա հանեց կեխծամը և սաղ մարդիկ նրա վրա ծիծաղեցին: Իսկ հետո Ջել սոմինոի ընկերների և նրա թագավորությունը դարցավ
պտացին և կերան: Դրանից անցավ երկու ժամ, որից հետո նրանց մոտ հայտնվեց նորից Ջակոմոն ունեցողանունով մարդ որը իրենց օգնեց ելնել այտեղից: Իսկ այդ որից
անցավ երկու շաբաթ, նրանք վերցրեցին թագավոր Ջակոմոնից իր թագավորությունը: թագավորը քաչալ մարդ էր քանի որ նրա գլխին կեխծամ էր դրած: Նա չեր ուզում քաչալ երեվալ բայց հենց Ջել սոմինոն վերցրել էր Ջակոմոնի թագավորությունը նա հանեց կեխծամը և սաղ մարդիկ նրա վրա ծիծաղեցին: Իսկ հետո Ջել սոմինոի ընկերների և նրա թագավորությունը դարցավ:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով