Հայրենագիտություն

Մասնակիցները՝ 4-րդ և 5-րդ դասարանի սովորողներ

Ժամանակահատված՝ նոյեմբեր

Ակնկալվող արդյունքներ
Հետազոտական, վերլուծական հմտությունների ձևավորում
Խոսքի զարգացում
Ստեղծագործական մտքի զարգացում
Մեդիահմտությունների զարգացում
Ինքնուրույն, հետազոտելու և ներկայացնելու կարողություն

Նախագծի բովանդակությունը՝

  • Ո՞վ է Մխիթար Սեբաստացին
  •            Հայ կաթոլիկ եկեղեցական գործիչ, հայագետ, Մխիթարյան միաբանության հիմնադիր:
  • Ինչու՞ եմ ես սեբաստացի/ հարցազրույց ընտանիքի անդամների հետ

Որովհետև ես սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի դպրոցում:

  • Ի՞նչն եմ սիրում կրթահամալիրում:

Որ մեր դպրոցի դասատուները խատ բարի են:

  • Ընտանիքով պատմում ենք կրթահամալիրի մասին
  • Կրթահամալիրի պատմությունը. /հարցազրույց ենք վերցնում ավագ սեբաստացիներից/
  • Կրթահամալիրյան լուսանկարների հավաքածու ենք ստեղծում
  • Հաշվել, թե՞ ընտանիքում քանի սեբաստացի կա:
  • Արդյունքում եղած ձայնագրություններն ու հարցումները հավաքում ենք, մշակում և ստեղծում նյութեր կրթահամալիրի և սեբաստացիների մասին:

Ծանոթանալով նախագծի բովանդակությանը, ընտրիր երկու-երեք առաջադրանք, փորձիր մանրամասն մշակել և ներկայացնել բլոգումդ:

Սովորողների աշխատանքները

4-րդ դասարան

Խաչատրյան Գագիկ
Բաբայան Ալեն
Հարությունով Արտյոմ
Առաքելյան Հասմիկ
Հակոբյան Ռոզի
Հայրապետյան Վաղարշակ
Մարգարյան Մարիա
Քոչարյան Էմիլի
Մակոչյան Երվանդ
Կարոյան Վաչե

5-րդ դասարան

Երիցյան Կարինե
Պետրոսյան Լուսիանա
Մանգասարյան Սիլվի
Սարոյան Նարե
Մելքոնյան Նիկոլ
Մնացականյան Դավիթ
Մարտիրոսյան Լիա

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Զանցել գործիքագոտուն